Totalul afișărilor de pagină

Cautari pe blog

Loading

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Mini strudele cu mere si dovleac


Am descoperit o alta reteta simpla si delicioasa, nu-mi vine sa cred cat de simplu este aluatul, este si de post, si in acelasi timp delicios, iar umplutura o puteti alege dupa gust. Eu am facut cu mere si cu dovleac.

          Ingrediente aluat:
* 18 linguri faina
*   9 linguri ulei
* drojdie cat o nuca (2/3 dintr-un cubulet de 42 g)
* 1 ceasca apa calduta
* 1 lingurita zahar

Am amestecat drojdia cu 1 lingurita zahar si le-am dizolvat in apa calduta. Eu am pus in robotul de bucatarie faina, uleiul si drojia dizolvata si le-am amestecat pana s-a legat un aluat. Daca e nevoie mai adaugati un pic de apa sau ulei. Apoi am rasturnat aluatul pe masa, l-am framantat un minut si am impartit compozitia in 2.
am presarat putin gris in mijloc, unde urma sa pun umplutura (cam zemoasa) si am crestat marginile asa ca in imagine, pe care le-am impletit una cate una. Dupa ce terminam "cosita" o taiem bucat potrivite si le punem la copt cam 25-30 minute in cuptorul preincalzit, la foc mediu. Eu am presarat putin zahar brun. Delicioase!
Multumesc Simo si Manu de la "Bunatati de casa" !

2 comentarii:

Postări populare