Totalul afișărilor de pagină

Cautari pe blog

Loading

luni, 5 septembrie 2011

Banane in ciocolata

un dulce usor si sanatos

             Ingrediente:

          -3 banane

          -50 gr ciocolata cu lapte

          -arahide,caju,stafide ,cocos ...

           -bete de frigarui

          -2 linguri de lapte

          Se faramiteaza alunele in bucati mici dupa care se pune ciocolata cu lapte la incalzit pana devine cremoasa exact ca aici:


            
                 Bananele le-am taiat in treimi dupa care le-am bagat un bat de frigarui si le-am invartit prin ciocolata dupa care am asteptat sa se scurga.Cand nu  a mai curs nimic am dat prin alune si cocos dupa care le-am pus pe platou.Cand au fost gata toate le-am pus la  frigider pentru cca1 ora.

                 
            Print Friendly and PDF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare