Totalul afișărilor de pagină

Cautari pe blog

Loading

marți, 20 septembrie 2011

DUELUL GLUMELOR

M-am gandit sa deschid un "duel al glumelor", daca va place ideea va astept cu glume postate la comentarii.
1.
Gigel vine acasa zgiriat tot pe fata, pe git, pe miini.
- Doamne sfinte, ce s-a intimplat ?
- Am facut hora in jurul bradului.
- Pai, si de ce esti zgiriat in halul asta?
- Eram putini!
2.
Profesoara: Imi puteti numi cinci animale care traiesc in Africa?
Elev: Patru elefanti si o girafa.
3.
- Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine! - Eu am fost sincer cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume. De ce nu ma luai in serios?
4.
Unul isi intalneste un prieten care era bandajat peste tot, plin de vanatai, un picior rupt si avea ochii negri.
- Da’ ce-ai patit? Ai ajuns sub un TIR?
- Nu… e din cauza noului meu hobby.
- Ce hobby?
- In fiecare noapte, pe la 3, sun la intamplare numere de telefon si zic “Fraiere, ia ghici, cine sunt?”
- Si?
- Saptamana asta a ghicit unul.
5.
- Cine ti-a facut cunostinta cu sotia ta?
- Ah, ne-am intalnit intamplator, nu pot da vina pe nimeni
.
6. Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina.
7.
– Saptamana trecuta, v-am semnalat ‎disparitia sotiei mele. Ei bine, puteti‎ abandona cercetarile.‎
– Ati gasit-o?‎
– Nu. Dar intre timp am mai reflectat.
8.
- Ce mai faci, amice? Te-ai casatorit sau tot tu iti gatesti?
- Si una si alta.
9.
- Doctore, sotul meu are grave tulburari psihice. Uneori, ore intregi, ii povestesc cate ceva, ca sa constat apoi ca el n-a auzit niciun cuvant.
- Aceasta nu e boala, doamna, e un dar de la Dumnezeu!

2 comentarii:

  1. Tanara sotie ii trimite de la spital o telegrama sotului:

    "Scumpul meu Petre, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat. E dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost obligata sa angajez o doica de lapte din Grenada . Eu n-am nici o vina, dar se pare ca din cauza ca ea este negresa, pielea copilului s-a inchis la culoare si este aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa viu acasa cu odorul nostru.

    Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:
    "Draga mama, Anca a nascut alaltaieri un baiat. Totul a decurs bine, dar ea neavand lapte, a fost obligata sa angajeze o doica de lapte din Grenada care este negresa. Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra. Anca n-are nici o vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut cu drag, fiul tau Petre.

    Telegrama Mamei catre Petre:
    Draga Petrisor, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o inteleg pe Anca, pentru ca eu am fost exact in aceiasi situatie cand te-am nascut. N-am avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca. Eu n-am nici o vina ca ai iesit un bou...

    RăspundețiȘtergere
  2. O tânără la spovedanie:
    - Părinte, eu...
    - Ştiu, fiica mea, ce ai făcut, că suntem prieteni pe Facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
    - Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
    - Să dai like la 10 mănăstiri. =)))


    Un tânăr merge la preot:
    - Părinte, am venit să mă spovedesc.
    - Nu este nevoie, ţi-am citit blogul!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare